Styret i Aron SK 2015-08-06 12:03:57

Betingelser for innlevering av varer

Innlevering av utstyr skjer i utgangspunktet på de oppsatte innleveringsdagene. Vi ønsker i størst mulig grad å ta i mot mest mulig brukt utstyr, slik at vi vil vurdere henvendelser om innlevering - også når det gjenstår få timer av salget.

* Aron Skiklubb tar 20 % i provisjon vis utstyret blir solgt.

* Utstyr som ikke blir solgt må hentes innen fristen på søndag.

* Aron Skiklubb tar forbehold om å ikke ta inn utstyr som ikke passer markedet eller er for dårlig stand/ ødelagt.

* Utstyr vi tar imot: Alle slags ski (alpint, langrenn, telemark, snowblades, twin-tip, etc) snowboard, støvler til snowboard og alle slags ski, staver, hjelmer, skøyter, snøbriller, pulker, akebrett og kjelker, pent brukt utetøy, ryggplater og annet sikkerhetsutstyr.

* Prisen på utstyret bestemmes av den som leverer utstyret, Aron Skiklubb kan være behjelpelig med å bestemme prisen hvis kunden har vanskeligheter med å finne en pris. Aron Skiklubb tar likevel forbehold om at dette er kun ment som hjelp og tar derfor ikke på seg ansvar i forbindelse med dette.

* Minimimumsprovisjon er 10 kroner vis varen blir solgt uansett utsalgspris. (Ved 20% provisjon gjelder dette for varer under 50 kroner). Provisjonen går i sin helhet til Aron SK.

* Aron SK er ikke ansvarlig for bortkommet utstyr.

* Utstyr som ikke blir hentet innen tidsfristen tilfaller Aron Skiklubb hvis ikke annet er avtalt. Utstyret blir lagt ut for salg neste år, doneres eller kastes og vurderingen tas av Aron Skiklubb.

* Kunde må fremvise gyldig innleveringslapp for å hente ut utstyr/ utbytte.

* Ved å levere inn utstyr godtar kunden og motta sms-varsel til neste års marked. Ønsker du ikke å motta sms, gi beskjed direkte på markedet eller via swetrade@online.no

* Ønsker kunden utbetaling på bank må kontonummer oppgis ved innlevering. Den som leverer inn varer er ansvarlig for å sjekke at kontonummer er korrekt. Utbetaling gjøres så fort markedet er ferdig og senest 30 dager etter at markedet er ferdig. Mangler du utbetaling send en forespørsel til swetrade@online.no

Styret i Aron SK 2015-08-06 12:03:57

Betingelser for innlevering av varer

* Aron Skiklubb tar 20 % i provisjon vis utstyret blir solgt.

* Utstyr som ikke blir solgt må hentes innen fristen på søndag.

* Aron SK er ikke ansvarlig for bortkommet utstyr.

* Kunde må fremvise gyldig innleveringslapp for å hente ut utstyr/ utbytte.

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket